سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفش کار

کفش کار

ما در این مقاله شما را با تولید کفش ایمنی و استانداردهای یک کفش خوب و همچنین نحوه انتخاب درست یک کفش ایمنی شما عزیزان را یاری می کنیم امیدوارم که با مطالعه این مقاله بتوانیم اطلاعات مفیدی را در اختیار تان قرار دهیم.

فرآیند ساخت کفش به طور عمده دارای شش بخش است;که در آن مسیر پیشروی برای تولید کفش های پایان یافته دنبال می شود.این ها عبارتند از بخش طراحی کفش؛ کلیک کردن یا برش؛بخش تعطیل یا ماشینکاری؛ تزریق در کفش؛پاشنه کفش؛بخش پایان و اتاق کفش؛ بخش طراحی کفش می باشد.

تولید کفش ایمنی

تولید کفش ایمنی 

یکی از مراحل تولید کفش ایمنی بخش طراحی می باشد. زیبایی کفش کار یکی از ارکان مهم در تولید کفش ایمنی می باشد که در طراحی باید دقت شود.

در مرحله ایمنی و استاندارد سازی مدل زیره و قالب کفش ایمنی باید تمام موارد و استانداردهای جهانی را رعایت کرد که کفش ایمنی یحیی به درست این مرحله را انجام داده است.

برای تولید کفش ایمنی به ارگونومی محیط و بسیاری از موارد دیگر باید دقت کرد.  در ایران  از  نرم افزارهای طراحی به منظور تولید کفش کار استفاده می شود.

ادامه مراحل را در مقاله ای با نام مراحل ساخت کفش بیان کرده ایم می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه آن را مطالعه بفرمایید.

چگونه کفشی را انتخاب کنیم که مناسب با کارمان باشد؟ 

یکی ار الزامات ایمنی در محیط کار کفش ایمنی مناسب می باشد . یک کفش ایمنی را نمی توان در همه محیط های کاری پوشید بلکه شما باید در انتخاب کفش کار اطلاعات کافی داشته باشید.

در کارگاه هایی مانند ماشین کاری، تعمیرگاه، تراشکاری، کابینت سازی، کارخانه و … اجسام تیز، داغ،سنگین و هر جسم دیگری ممکن است روی زمین یا بر اثر افتادن بر روی پا صدمات جبران ناپذیری به فرد دهد. به همین دلیل استفاده از انواع کفش ایمنی در انواع محیط های کاری مهم است. در کارگاهای ساختمانی از کفش ایمنی با رنگ خاکی با چرمهای مثل جیر استفاده می شود تا فرد در زمان کارکردنکثیفی های کفش را ببیند و از الودگی های محیطی اجتناب نماید. همچنین در کارخانجات غذایی از کفش ایمنی سفید رنگ به دلیل رعایت بهداشت کار استفاده می شود.